SNÄLLA BLI MIN

alltså veronica maggios nya skiva är väl grym! älskar alla låtar :D den är grym! textarna är underbara!
vaknade 10 i 8 imorse. otroligt bra gjort av mig. hade nationella på åkers halv 9. stressa upp! mamma fick skjutsa mig. vilket va grymt! tack mamma!! <3

hade nationella. gick sådär. åt sedan på åkers! pannkaka! gott! :)))
nu har jag grafisk. sitter med jossis i multimedia istället. känns som förr. har ju inga lektioner alls med varandra längre ju förtum film. så passar på att smita in och vara med henne och mimmi när jag har chansen ;)

ikväll blir de ingen träning troja. men ska hoppa fina milana! :')
nu ska jag fortsätta med mitt portfolio!

förra året. ibörjan av tvåan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0