POPULAR

heee.. har inte bloggat på 4 dar. duktig!
i förra inlägget sa jag att jag inte skulle träna nått. de gjorde jag ;)
på fredagen så va jag och klippte mig.. de blev kort. hon klippte mig hela fem cm. funderar på löshår! JAG HATAR ATT HA KORT HÅR! :'( buhuh!

efter så gick jag och mamma på baken. fick ut lite av mina sparpengar! känns bra. nu klarar jag mig i sommar tills jag får min lön när jag har jobbat! :D underbart!

haft pica hela helgen. hon har varit finfin! duktig! har aldrig ridit henne när hon har varit så pigg. red till egoboy med stina. hoppade hoppstigen. fick seriöst hinstnacken. de va skitroligt. hon älskar att hoppa! :D fina häst!

söndagen tränade jag och anna. 5 min gång och 15 min löpning. + lite styrka! jobbiiigt trött jag blev. men de är underbart efter! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0