OM DU VAR HÄR

okeeejjj.. tror de har varit erroooor hela tiden i mitt huvud idag! och på datorn när jag ska jobba. är skitstressad över portfoliot! bra! en vecka kvar tills vi ska vara klar med de tryckta, webben och DVDn! alltså de är sjukt.. jag är inte klar än. eller jo. med webben och ska bara skriva ut de tryckta. men DVD är långt ifrån klar..

har iaf haft studio fotning med josse och elin idag på morgonen! otroligt bra josse är och ta bilder.. men modellen? ska jag vara en modell? påsar under ögonen och trött som en gris. DÅ blir de inte bra blider.. tyvärr :( haha
menmen. fick några bilder iaf!

ikväll blir de träning med anna. sen ska vi sola! så otroligt skönt!! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0