JAG FALLER

hejjj alla fina!
började 20 över 10 idag. otroligt skönt. bara denhära typ lilla extra halvtimmen som man får sova är ju underbart!
lunchade med anna på stan! trevligt! :)

hade film. skulle börja med DVD portfolio men pallar inte riktigt än. hehe snart klar med den tryckta iaf. så de är ju bra!

efter skolan drog jag till ego. 20 min gång + 10 min intervall + lite styrka. lite lätt trött i kroppen! orkade nästan inge styrka alls. men de förstår jag nästan. inte alls van detta. fyra dagars hård träning! de tar på krafterna ;)

anna kom upp till ego. sen åkte vi bussen hem. åkte nästan direkt till stallet och lärde oss lite om equipe. skitsvårt program! men de ska nog gå de lika bra på TDB!

kom hem igen. jag och anna sprang till masten och runt vallen typ. otroligt jävla jobbigt rent ut sagt! mamma va med och gick. så mötte henne! :)

nu kommer jag somna otrolig gott. vilken rolig och jobbig dag jag har haft ;)

plankan på vallen. dog ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0