MOVIE

sitter och lägger in och klipp sen jag och josse filmade i söndags.
de går bra och de är faktiskt roligt. men hua va jobbigt de är när man är "skådis" själv i filmen. ser förfärlig ut!

har haft engelska. suttit och pratat engelska med elin medans några gjorde nationella. gruvar mig!!!
sen har jag multimedia. också sen blir de träning med anna! :)

igår hade linnea och lovisa bakat kladdkaka till mig och amanda för vi hade fyllt år. med sprutgrädde och godis. de va otroligt gott! vi har världens bästa måndagsbarn!! men de slutade med gräddeskriig i klubbis ;) haha

red adlon efter. de va otroligt jobbigt de gick bra de sista 10 min.
nu ska vi gå och äta!

sommar, ja tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0