de finns inga ord

bra fina vänner har jag ju!
bästa jönsson-ligan
anna nordin, amanda jonsson och stina nilsson.

ni är så himla bra, världens bästa. jag skulle inte klara en dag utan att veta att ni finns där. ni får mig att må så bra hela tiden. man smsar 24/7, uppdaterar varandra hela tiden om någonting händer eller om de är någonting. vi kan varandras liv utan och innan nu.

sommaren 2011 kommer bli grym! lika bra som 2010 om inte bättre. jag tror nästa de! men i år har vi så sjukt många roliga och underbara minnen som jag aldrig kommer att glömma. dom fortsätter en idag.

som igår. en hel dag med er va ju så grymt bra, stämningen va ju på topp hela tiden och de märktes på kvällen att de hade blivit en lyckad dag för de blev hur mycket kärlek som helst. fick sms på sms som man bara kan vara glad när man får! helt underbara sms! helt underbara är ni!

jag har världens bästa vänner och de är ni! är så sjukt glad att jag har er!

alltid jönsson-ligan!
jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: annaannaannaannaannaannaannaanna

<3

2010-11-02 @ 12:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0