trötttt...

tja, har inte bloggat på länge, har inte lagt upp bilder på bdb sedan söndags, känner att jag ligger lite efter med internet ;pp men det har vare ganska mycket plugg och mycket stall.

måndags vare teori på stallet. lärde alla barnen att sadla och tränsa, så nu kan dom de själv ! :D

igår, tisdag, red jag marcuss. han va grymt piggelin och spänd. men när han slappnade av och gick där han skulle va han sjukt trevlig och rolig att rida ! :) Efter stallet åkte jag hem och kollade på andra avenyn, grymt bra äre !! :D

idag, vare orientering på södra, gick upp och gick ner igen. gick kanske 1,5 mil sammanlagt ! grymt trött i benen nu. nu ska jag iväg till stallet och lockalisera lite :) sedan åker jag hem och ser på idool :)) men vi hörs nå mer ! :D

kärlek, sofia

jag älskar diiiig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0