softdag ! :D

tja! igår red jag rollen, gick inte alls någe vidare bra .. han va inge arbersvillig, bröt av hela tiden i galoppen, och jag rider ju han minst 2 gånger i veckan kände ju att det va nått fel med han! dom sista 5 min när vi travade av så kom inger på va det var.. han va kissnödig. han hade gått och hålls sig hela tiden medans han hade gått lektion! haha stackars lillgubben <3

idag åkte jag till skolan med 9 bussen, halv 10 skulle svenskan börja, men hon var sjuk, så vi hade håltimme till halv 1.. vi gick till engelska läraren och frågade om vi kunde få sluta.. och det fick vi! :D med en hemläxa också ;p men aja, slapp alla alla lektioner :) åkte till kvissle och hämta moppen och åkte och hälsade på världens bästa mormor en stund! trevligt vare :D åkte hem sedan och plugga historia, och här sitter jag fortfarande. Tills på måndag har vi alla europas länder, epoker och skriva lite om varför man pluggar historia. gjort alla och kan allt förutom att jag inte har skrive detdära om historian ;p men det går nog snabbt ! Ikväll åker jag till stallet. hoppar rolle och jag hoppas på att han går framåt själv idag, hihi :) men vi hörs nåååttt :D

puss hej leverpasteeej! :D

jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0