skolan..

japp. sitter här och har inte bloggat på år och dar.. känns inte sådär jätte bra. jag måste skärpa mig.. det skriver jag i varje inlägg också blire aldrig av, aja..

i helgen tävlade jag ju, det va hemma lokala. red LB:0 och LB:3. I första klassen så fick vi runt 59.70 % eller nått, va inte riktigt nöjd. men till andra klassen så laddade vi med betfor, så fort jag satt mig upp och började skrittjobba han så kändes han underbar. När jag kom in på banan var jag nöjd ända tills den förlängda galoppen då rolle tyckte att han kunde gå lite överkurs och bytte mitt i allt.. vart inte så där jätte glad men ;p Väl ute ur banan så va jag grymt mycket nöjdare än i andra klassen, vi fick 62% typ :D jätte nöjd var jag ! det var 4 stycken som hade lika poäng, jag, amanda och 2 till ;) men jag hade bäst ner på kofesienterna ( stavning? ) så jag kom 3a och alla andra 4 :DD hur nöjd som hälst var jag över min älskling <3

har inte hänt så mycket under veckan, red milana i måndags, och hon har inte någon häst för mig kände jag.. men hon kommer att bli grymt fin när hon orkar och skaffar mer muskler! men lite mysig var hon allt :))

tisdan så red jag rollen, det var hoppning. hoppade 5 1/2 an :) först ett räcke på typ 60, sedan så höjde inger så jag och rolle hoppade en oxer efter på 110-115 :))) han va rymt duktig och röre inte bommarna :D <3

onsdagen så åkte jag upp till stallet vid halv 7, och skulle vara hemma innan 8, så jag han se idol.. men kom hem halv 10, så det vart inte sååå lyckat med tiden ;o haha men såg idol på datorn när jag kom hem, och det är sjukt bra, hur kan man tillverka ett sånt bra program ? ;o jag älskart ! :) <3

idag, nu.. sitter jag på skolan! läraren va sjuk så vi fick jobba fritt. Ikväll ska jag rida rollen, kanske prova ingers dressyrsadel! :) och imorn ska jag hoppa råland igen ! :DD <3

men vi hörs och syns, och man vet aldrig när jag bloggar igen ;pp

kärlek, sofia


jag saknar det !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0