dåligt bloggande..

jahapp.. jag får inte skriva romaner längre som blogginlägg, så nu måste det blir korta ;) hihi
det har hänt ganska mycket sen sist, har ride rolle och han har vare helt underbar :)) vare i skolan och det har väl inte vare liika underbart.. MEN inatt/imorgon/imorgon kväll/ imorgon natt, så åker jag och amanda med Lena och Ulrika till skara och prova hästar till ridskolan. det ska bli suuuper roligt :D han hade typ 6 hästar som han ville att vi skulle prova. det skulle ta cirkus 7 timmar och 30 min dit, så åker runt 4 inatt och kommer hem imorn natt. Kommer nog knäppa kort också hur det är där, men jag bloggar hur det var :) slänger upp nån bild också! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0